dimecres, 4 d’abril del 2012

El Futur del Trueta. Un munt de despropòsits


Font: el Punt Avui.
Van passant els mesos i no sabem res del nou hospital Trueta. En el primer Ple ordinari del nou consistori ja fa més de 10 mesos vaig interpel·lar a l’Alcalde sobre el tema i vam consensuar la creació d’una comissió Generalitat-Ajuntament amb participació dels representants del treballadors i treballadores del Trueta per estudiar la viabilitat i si s’escau les modificacions del projecte.

La comissió no s’ha convocat fins ara i van sortint globus sonda que deixen entreveure hipotètiques noves ubicacions fora de Girona i el que es més greu, perquè és un fet, ni una sola partida en el pressupost 2012.

Em vaig mostrar comprensiu amb la voluntat del nou govern de replantejar-se la situació, però vaig demanar que s’aclarís el seu futur, si s’escau modificant el projecte per a fer-lo més econòmic o replantejant-nos el calendari per a fer-lo més assequible amb més anualitats.

Ara bé, de cap manera desistir del projecte del nou Trueta. Han d'explicar què passa amb el projecte i desmentir els rumors que van corrent.

A ningú li passa pel cap, espero que tampoc a l’actual alcalde, una Girona sense un hospital públic de referència com el Trueta. No em passa pel cap tampoc que el nou Hospital Trueta i el Campus de Salut no es facin a la zona nord de la ciutat de Girona.

Qualsevol altra opció, seria un perjudici per al present i el futur de la ciutat. Ja està bé de paralitzar projectes en el present i de construir un futur pitjor sense esme ni ànima.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada