dimarts, 20 d’octubre del 2020

Que ragi de nou la Font del Bisbe!

 


 

Torno a escriure en aquest bloc. La font del Bisbe torna a rajar. No se si en les properes setmanes farà un rajolí o tindrà un cabal important, però hi tornem. He passat com molt de vosaltres un cert moments de desconcert o  més aviat davant la qüestió que ha esdevingut més important per a tots nosaltres, la pandèmia de la COVID, he tingut i tinc poc a dir, ni soc epidemiòleg ni tertulià. Faig com la majoria obeir a les autoritats i protegir-me i protegir els meus.



No he pas oblidat, al contrari, la repressió de l’Estat als independentistes catalans, ni la preocupació per l’esdevenidor del nostre país, però no ens enganyem, sense solucionar la pandèmia sanitària i les seves conseqüències econòmiques tot lo altre esdevé fum. És cert que es poden fer dos coses alhora, però la vida m’ha fet escèptic davant de la gent que ni una sola cosa sap fer bé.

Com a professor jubilat, a més, pateixo pel mon de l’educació en plena pandèmia. Pels meus companys i perquè a la meva família hi ha  – fill i gendre- que es troben donant classes. Cert que la sanitat pateix i ha patit molt, tot el meu reconeixement i col·laboració, però parlo del que conec i serè molt curos en dir a altri que sap millor que jo el que crec que hauria de fer.

Bé, us emplaço, si voleu en propers dies  a llegir-me. Escriure de nou d’educació i de política que son els temes que al llarg de la meva vida he conegut i après, sobre tot dels meus errors.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada