dimecres, 22 de març del 2017

Un ministre d’educació mentider!


Pensava, després del ministre Wert, estar curat d’espants, però no! Avui, en seu parlamentària, l’actual ministre ha mentit. A la pregunta de si continuaria fent pagar a la Generalitat 6000 euros per plaça a la privada als pares que volen escolaritzar els seus fill en castellà, em diu que no és cert, que l’addicional 38 de la LOGSE no contempla aquest pagament. Menteix i ell ho sap!


Amb posat prepotent i verb groller, ha mantingut la seva mentida i m’ha acusat de mentider a mi. Creu el lladre...He de confessar-vos que m’ha agafat per sorpresa, malgrat l’experiència d’anys en política mai m’havia trobat amb una mentida tant gruixuda i un mentider tant descarat! De tot s’aprèn i ja tindré l’oportunitat per a tornar-li.

He fet noves gestions que confirmen el que jo deia i desmenteixen al ministre, 38 resolucions personalitzades enviades pel ministeri confirmant la matricula en centres privats. Espero còpia amb el nom esborrat per a adjuntar-la a un pregunta per escrit en el següents termes: ¿Porque ha faltado a la verdad, señor ministro, en sede parlamentaria?

Però de tot s’aprèn i em confirma el que ja sabia, la poca altura moral d’un govern disposat a tot per a mantenir-se amb els seus privilegis. D’un govern on la mentida es el menor del seus defectes. Els que hem vist la guerra bruta contra l’independentisme ens reforcem davant les dificultats i no defallirem deixant en evidencia la baixesa moral i política dels que es parapeten en el govern espanyol.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada