dimecres, 6 d’agost del 2014

El VOL i els gironautes!


És encara molt aviat per a fer un balanç d’ EL VOL, em refermo però en el que vaig dir en un post  en el moment de l’estrena, és a dir  la meva llunyania a una aposta d’aquesta mena a la nostra ciutat. Ara bé, no comentaré ara ni el continent, ni tant sols el contingut, em detindré a parlar del personal, el que podríem anomenar els clients que de moment, majoritàriament han estat de Girona estant.

Poder no ho hauria de dir, però per si de cas em refermo en el respecte a les persones , que penso que és compatible a la crítica pel que aquests poden fer. Si parlo de gironautes, es a dir, gironins que no es perden cap esdeveniment  que sembli “cool”, es més descriptiu que antropològic i els esmento arrel de que la premsa ha comentat en el primer balanç de assistència que el 85% dels clients del VOL fins ara ha esta gironins, de la ciutat o propers.


Si l’èxit d’un projecte es que se’n parli, ni que sigui malament,  ho han aconseguit i tot i que una majoria, al meu parer, en parlen malament, no posaria la ma al foc a que alguns d’aquests darrers no hi hagin anat o fet reserva per anar-hi. Es cert, continuo pensant que 65 euros son molts, masses per a una gran majoria ciutadana, i que les poques places elititzen, amb el preu, el projecte.

Però curiosament arribo a la conclusió de que aquests dos fets, preus alts i “numerus clausus”, auguren l’èxit del local. M’imagino la conversa, qualsevol semblança amb la realitat es coincidència? entre els esmentats gironautes: No hi has anat encara? Com pot ser ? et sents tant exclusiu, tens tot Girona mirant-te i el barri vell com a decorat de postal! Impossible negar-se a tant gran temptació...Girona m’enamora, ai no, Girona m’emociona!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada