És encara
molt aviat per a fer un balanç d’ EL VOL, em refermo però en el que vaig dir en
un post en el moment de l’estrena, és a
dir la meva llunyania a una aposta
d’aquesta mena a la nostra ciutat. Ara bé, no comentaré ara ni el continent, ni
tant sols el contingut, em detindré a parlar del personal, el que podríem
anomenar els clients que de moment, majoritàriament han estat de Girona estant.
Poder no ho
hauria de dir, però per si de cas em refermo en el respecte a les persones ,
que penso que és compatible a la crítica pel que aquests poden fer. Si parlo de
gironautes, es a dir, gironins que no es perden cap esdeveniment que sembli “cool”, es més descriptiu que
antropològic i els esmento arrel de que la premsa ha comentat en el primer
balanç de assistència que el 85% dels clients del VOL fins ara ha esta
gironins, de la ciutat o propers.
Si l’èxit
d’un projecte es que se’n parli, ni que sigui malament, ho han aconseguit i tot i que una majoria, al
meu parer, en parlen malament, no posaria la ma al foc a que alguns d’aquests darrers
no hi hagin anat o fet reserva per anar-hi. Es cert, continuo pensant que 65
euros son molts, masses per a una gran majoria ciutadana, i que les poques
places elititzen, amb el preu, el projecte.
Però
curiosament arribo a la conclusió de que aquests dos fets, preus alts i “numerus
clausus”, auguren l’èxit del local. M’imagino la conversa, qualsevol semblança
amb la realitat es coincidència? entre els esmentats gironautes: No hi has anat
encara? Com pot ser ? et sents tant exclusiu, tens tot Girona mirant-te i el
barri vell com a decorat de postal! Impossible negar-se a tant gran
temptació...Girona m’enamora, ai no, Girona m’emociona!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada