diumenge, 20 de març del 2011

Una candidatura en la que podeu confiar

Ahir vam presentar la candidatura a les properes eleccions del 22 de maig, va ser un acte emocionant que vam compartir amb tota la gent que omplia la sala d’actes del Centre Cívic Ter. On millor que en un centre cívic per a presentar unes persones que han donat aquest pas endavant precissament per compromís amb la seva comunitat.

Culmina la presentació de la llista unes setmanes intenses en les que m’he entrevistat amb molta gent per a confeccionar-la. A tots i totes els hi envio des d’ací tot el meu afecte i consideració, els que m’acompanyaran i també aquells que per diverses raons no podien fer aquest pas però m’han fet arribar la seva confiança en el projecte i l’estimació per la meva persona.

En aquest link os adjunto les breus biografies de les persones que han donat aquest pas endavant al meu costat. Com he dit moltes vegades a la gent se la coneix pel que fa i la política mai pot ser una professió. L’exemple que és la millor manera d’ensenyar el teniu repassant aquestes breu ratlles de les candidates i candidats.

És una llista  que presenta ICV-EUiA per a tots i totes, des de l’esquerra per a tota la ciutat. Amb experiència de govern, amb il·lusió i voluntat de servei. Essent conscients que estem en un moment molt difícil, el més per a molts que han nascut i viscut en democràcia. Per tot això, i més enllà de les etiquetes, prevalen les persones, per a portar una casa amb dificultats, una ciutat,  cal fer costat a qui amb coherència i compromís hi pot confiar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada