dijous, 23 de juny del 2011

Fins a l'1 de juliol, cal més intensitat en les negociacions i el traspàs de govern a Girona

Van passant els dies des de que es va ajornar la pressa de possessió del nou consistori de l’11 de juny a l’1 de juliol. La feina no ha minvat i cada dia he passat pel meu -encara- despatx per tirar endavant les tasques que em corresponen. La feina d’un ajuntament te la particularitat de que quan més fas més en tens. Veig gairebé diàriament a la majoria dels regidors del fins ara govern de la ciutat assumint les seves tasques. La ciutat no s’ha paralitzat per manca de dedicació dels fins l’1 responsables municipals.

Si que és veritat que pensava que tindria més feina a dos nivells més que no s’ha complert.

Com a cap del meu grup no s’ha produït cap negociació del nou cartipàs en 12 dies, he preguntat als altres grups de la futura oposició i la resposta és la mateixa. Ens varem assabentar per la premsa de l’organigrama i a les queixes  del procediment també per la premsa se’ns va contestar que ja en parlaríem.

En l’exercici de les meves responsabilitats he anat fent traspàs als futurs regidors que em confirmaren personalment les seves funcions, les que la premsa havia citat. Una reunió cordial i intensa.

És veritat que cadascú te la seva manera de ser i de fer, però en moments com els que vivim la rapidesa i la intensitat per assegurar la millor governança és al meu parer el millor camí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada