divendres, 26 d’agost del 2011

Si us plau que la hipocresia passi de moda!

La hipocresia ha esdevingut la forma de fer política habitual de l’esquerra espanyola majoritària i de la seva franquícia a Catalunya. Em dol dir-ho però la gota que fa vessar el got és la darrera presa de pèl de la reforma de la Constitució, amb la torna aquests darrers dies de les modificacions per decret de la vigència dels contractes temporals.
Dic que em dol perquè sento i llegeixo homes i dones d’aquest partit que es fan un munt de citar llibres i articles d’economistes o pensadors d’esquerres que rebutgen aquestes vies dretanes i alhora no els hi tremola el pols ni es despentinen per seguir com a xais les directrius que estan desmuntant la credibilitat de l’esquerra com a alternativa de govern.

Sempre he intentat respectar a l’adversari i encara més a aquells que estan propers i properes a les meves idees, però veure com s’imposa la frivolitat i el pensament dèbil em fa mal i he de combatre una indignació que em portaria a deixar de respectar als que no respecten una mínima coherència entre el que diuen amb com viuen i el que fan.

Entenc que molta gent que no viu la política ens acabi confonent i pensant que tots som d’aquesta mena perquè malgrat ho volem desmentir amb fets, en conviure en el mateix món de la política amb aquesta mena de gent, és tan fàcil confondre’ns!

Continuaré creient que cal pensar i viure de forma conseqüent i espero que en el futur per la via dels fets sigui més fàcil destriar el gra de la palla. Si us plau que la hipocresia passi de moda!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada