diumenge, 2 de juny del 2013

100.000 visites ! Un bloc. Idees i paraules compartides.




Quan vaig començar a escriure en aquest bloc ho vaig fer amb un cert escepticisme però amb determinació. Em vaig comprometre a ser regular, no espaiar excessivament les aportacions i a fer-ho amb total llibertat. Escriure com raja, no donar-hi masses voltes i ser sincer. La prova del nou es que si et tornes a llegir et reconeguis.

No puc més que reconèixer que m’ha sorprès el resultat. 100.000 visites em semblen molt i agreixo a tots i totes les que esporàdica o més assíduament pensen que paga la pena gastar una estona en llegir-me. A voltes m’he trobat gent que m’ha fet arribar la seva opinió i solament puc agrair la confiança que em dediquen.

Mirant retrospectivament em podria penedir de no haver començat abans, compartir moments, dubtes i reflexions des de que vaig assumir responsabilitats representatives a l’Ajuntament, però els fets a la vida flueixen i no tenen tornada. De fet he anat aquests anys anteriors, de forma pot ser menys sistemàtica, esborronant quaderns  amb dades, esdeveniments i reflexions. Deformació professional d’historiador! 


Faig el propòsit de continuar, al menys fins acabar l’actual mandat municipal, el maig del 2015, pot ser que fins i tot arribi als mil posts, si la salut i l’autoritat no ho impedeixen.  Mirant enrere pot resultar una crònica, personal i intransferible, una visió de la ciutat i el món que l’envolta, vista per una persona que diu el que pensa i que fa com diu, que escriu des de casa i des de la plaça del vi.


1 comentari: