divendres, 4 d’abril del 2014

El 8A, tots a plaça del Vi.


El dia 8 quan parlin els nostres representants a Madrid concentrem-nos davant dels ajuntaments. Que sàpiguen els parlamentaris ponents, que davant d’un hemicicle majoritàriament hostil, representen a la majoria dels catalans, ens representen. Que no estan sols, que parlen per nosaltres, que som molts, la majoria.

Algú em pot dir que m’apropio de la majoria dels catalans i catalanes indegudament, que no s’ha expressat. La resposta és senzilla, si pensa així, votem. Que ens deixin votar i ho sabrem. Per que els que ens neguen un dret tant fonamental es deixen portar o per la prepotència antidemocràtica o per la por a la democràcia.


No podem acceptar la imposició, la negació com si fos una solució. Volem que tothom s’expressi, que faci campanya pel que cregui honestament, que es voti, i conseqüents amb el resultat construïm un futur per a tots, sense exclusions. Un nou marc constituent on puguem canviar tot allò que ara no funciona. Guanyant-nos les majories, construint amb la majoria.

El dimarts, quan surti de la meva feina aniré a l’Ajuntament. Com electe, com a regidor, em reuniré amb tost aquells companys i companyes que representem a la ciutadania i escoltaré als representants del meu parlament i escoltaré també el que contestaran els grups parlamentaris espanyols i el govern. Sortirem a la plaça del vi i si el resultat previsible, el no, es confirma, refermarem la nostra voluntat de continuar perseverant amb l’objectiu irrenunciable que el poble decideixi lliurament el seu futur.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada