dissabte, 19 de desembre del 2015

Conclusions provisionals a l'acabar la campanya electoral


Ha acabat la campanya en la que m’he embrancat conscient del moment i del perquè era necessària la meva participació. Ha estat un viatge positiu. He dit el que pensava i el que he dit no ha estat diferent del que he defensat aquests darrers anys, independència i compromís social. Ho he fet com a independent, fet nou per a mi i en un equip plural en el que ERC ha confiat.  Defensant el que crec i actuant com penso, he aconseguit el respecte dels que han lluitat al meu costat, ara seran els electors els que decidiran si em volen com a diputat.


Ha esta una campanya diferent de les darreres que he fet, des del 2003 solament he fet les municipals. Aquestes per la proximitat de la gent i per les propostes concretes que pots oferir sempre m’han agradat. Es presten a menys demagògia i es perd menys el respecte entre el rivals. També al no presentar-me de cap de llista ha esta una novetat i m’ha agradat. El secret ha estat la confiança amb la que arribat amb la Teresa i per la facilitat amb la que s’han desenvolupat les relacions entre els membres de la candidatura.

Per encaixar com a independent en una organització política es necessita, al meu parer, dues coses, al menys: la primera, voluntat real d’apertura d’aquesta organització, es a dir que l’aposta sigui estratègica, no tàctica, i acceptada per la militància organitzada; la segona, implicar-se al màxim demostrant que la confiança donada es merescuda.

Res d’això hauria esta possible sense partir d’un anhel comú, la república catalana, i d’una anàlisi compartida, que el temps que vivim es excepcional i cal donar el millor de nosaltres. Sigui quin sigui el resultat, penso que ha valgut la pena.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada