dilluns, 23 de novembre del 2015

D’una presentació a l’altre...


Ahir vaig anar a la presentació de la candidatura d’ERC a L’estació del Nord a Barcelona, avui presentem les candidates i candidats de Girona a la “plaça del Barco” a Santa Eugènia. Una cursa fins al 20D on hem de defensar el resultat del 27S a Madrid i contribuir a fer possible la República.


D’ahir em quedo amb la intervenció d’en Joan tardà, plena de contingut, home culte com és, però sobretot de sentiment republicà, que entronca amb les arrels del catalanisme progressista i atorga a la independència un profund contingut social i de fraternitat entre els pobles.

No em va sobtar i em va transportar a les meves arrels polítiques en el moment de la lluita contra la dictadura i en la transició, quan amb tota normalitat davant d’un públic independentista d’esquerra, Gabriel Rufian va fer la seva intervenció en castellà. Son les arrels de Vázquez Montalban i tants altres que son plenament catalans i catalanes i son imprescindibles per a construir una Catalunya republicana per a tots.

Avui explicaré una mica com em sento i perquè vull fer el que sento. Mai hem tingut tant a prop allò que han somiat tants, tant de temps abans, però a prop no vol dir fàcil, vol dir que és possible si tots i totes lluitem per aconseguir-ho, en el lloc i amb els mitjans que tenim. Si l’electorat  gironí ho decideix el meu lloc serà el Congrés de Diputats i el meus mitjans: la experiència i la força de voluntat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada