El culebrot de Rayanair continua i el paper de la Generalitat no pot rebre la nota d’aprovat. Alguns es fan creus del paper amenaçador i extorsionista d’aquesta companyia com si fos una cosa nova i sobrevinguda. Estem parlant d’un model de companyia de baix cost on Rayanair és el seu exponent màxim que viu d’aprofitar els punts foscos de la legislació comunitària en matèria de transport aeri i de competència per a fer negoci.
Per què aquesta companyia no treballa en el grans aeroports? La resposta és clara, no podria fer el negoci que fa, ara bé, l’excepció és Barcelona des de fa poc. Aquets aeroport és gran en superfície però no en connexions aèries, a l'obrir les portes amb taxes baixes a aquesta companyia ha trencat el model aeroportuari de Catalunya, i com a conseqüència cau primer Reus i posem a remullar la barba a Girona.
Hi ha una solució, que surti aquesta companyia de Barcelona, segur que les negociacions es flexibilitzaran. El mètode ja el coneix en Duran: “peix al cove”. La propera negociació amb el govern agònic de Madrid que tregui el tema.
Clar que pot ser que a CiU a Barcelona ja li vagi bé el que hi ha...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada