dimecres, 29 de maig del 2013

La manca d’arguments s’amaga sovint darrera l’agressivitat verbal



El passat dilluns a les dues del migdia hi havia Ple, sí el dels contenidors! Un partit havia canviat d’opinió i s’havia de tornar a votar. Fins ací bé, és legítim canviar d’opinió, cal escoltar els arguments i votar en conseqüència. Per què al acabar el Ple em sentia cansat i decebut? La manca d’arguments per paret dels que estaven obligats a donar-los va ser substituitper l'agressivitat. L'estil de la incontinència verbal habitual en determinats debats televisius va instal·lar-se al Ple de l’Ajuntament, fins quan?

Després de la meva intervenció, la portaveu del PP va centrar la seva no en explicar els seus arguments per haver canviat el vot sinó en atacar-me fins i tot amb una agressivitat personal totalment fora de lloc. Els que no la coneixen poden pensar que aquest es l’estil habitual que veuen en el PP als parlaments, es veritat. El meu defecte és que em nego a etiquetar les persones i sempre intento veure la part bona i amb la portaveu popular sempre he volgut mantenir una bona relació personal.

Però els temps estan canviant, tot es radicalitza i davant de les mentides i la fatxenderia la gent ja no es calla i planta cara. Fer de polític donant suport a un govern corrupte i mentider no es pas fàcil, si tens un mínim d’estomac. I això deu marcar caràcter i fer-lo més agre. El darrer Ple en va ser un exemple per part dels que defensen aquesta mena de polítiques.


Tinc molt clar que mantindré el que em van ensenyar de política molt jove, la compatibilitat de la radicalitat en les teves posicions i el respecte en les formes i per les persones. Ara bé si volen fer de l’atac i la mentida, de la verbositat incontrolada, instrument abusiu, em trobaran i no em faran callar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada