dimarts, 16 de febrer del 2016

Reunions per a formar govern? Au va!


He sortit del despatx a quart de cinc de la Tarda, mentre en Tardà i en Rufian anaven a veure al Pedro Sánchez, jo m’he ficat pels carrerons que envolten la carrera de San Jerónimo i no he tardat gaire en trobar una llibreria de llibres vells i llibreters joves, he conversat amb ells i he sortit amb una antologia poètica de Blas de Otero. Pel que m’han explicat després, el meu temps ha estat més profitós que el dels que han anat a la reunió amb en Sánchez. En veritat existeixen les dos Espanyes!


Poca fresa i poca endreça, seria el resum que ens ha fet en Joan Tardà, en el mon de Sánchez Catalunya no existeix. O al menys la Catalunya tal com la coneixem els que hi vivim. I no em refereixo solament la dels “separatistes”, sembla que s’han cregut que el “peix al cove” és el catalanisme i creuen que tot s’arreglarà si “España va bien” i com no ha de funcionar bé amb els “nous polítics com Sánchez i Ribera”?

En la lluita dels egos, en que s’ha convertit les negociacions de govern, som com a molt moneda de canvi o espantall que esdevé línia “roja o morada” per a conformar govern. No se’n adonen que el nostre país va fent i més enllà de les conjuntures de formació del nou govern espanyol allò que és existent no desapareix per molts eufemismes que usis per a menystenir-ho.

Plego d’escriure , he d’anar a la reunió de diputats i senadors d’esquerra, la fem a la sala “Herrero de Miñón”, personatge que donaria, si visqués, un grapat de voltes als “estadistes” que avui ens maregen.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada