dimecres, 11 de febrer del 2015

Excuses, projectes i malediccions



No em va agradar com va començar el Ple del dilluns, amb una declaració exculpatòria de tots i tothom implicats en AGISSA per part de l’alcalde en forma de declaració institucional, no se si estava adreçada a la Caixa o a les ciutadanes i ciutadans de Girona. Jo hauria esperat per a parlar a al finalització de les reunions de la comissió amb la seva resolució final. O pot ser la dona per morta? Son maneres de fer.


Els aspectes més positius del Ple: les clàusules del Plec de jardineria que restringeixen el concurs a empreses socials sense ànim de lucre, afavorint la inserció laboral del col·lectius més vulnerables i la moció aprovada per unanimitat tot reclamant el dret d’asil per al jove activista sahrauí hassana Aalia, representaren un moment especialment emotiu per les seves repercussions. Quedaren però relegats per altres punts on la proximitat a la campanya electoral enterbolia fons i forma.

Algunes referències del govern i de la diàspora del PSC sobre el govern anterior aprofitant algun punt de l’ordre del dia em resulta cada cop més cansat. Ni tot es va fer bé, ni tot malament. En soc crític en determinats àmbits i autocrític en les meves responsabilitats, ara hi ha coses que faria diferent, però assumeixo les responsabilitats, les meves i les del meu grup, però no les d’altri. Urbanisme i mobilitat, la gestió del TAV deixa molt punt foscos en l’anterior govern que cal assumir i superar, però sembla que uns i altres gaudeixen de la picabaralla buida de contingut.

La gestió de Vivendes de Girona fou un desastre però l’actual no es per a tirar coets, la gestió del Modern, també,  fou com a mínim desatesa, però l’actual no es solucionarà amb quatre paletes tres mesos abans de les eleccions. Del Modern recordo, en el meu primer mandat municipal, que vaig ser l’únic regidor que va votar en contra de la compra, doncs l’alcalde Nadal a la meva pregunta de què si volia fer? va respondre “ja veurem”, la meva resposta sembla una maledicció, “em sembla -vaig dir- que cap dels dos ho veurà des d’aquests escons”.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada