dimecres, 5 de gener del 2011

Benvinguts

Moltes vegades havia pensat en obrir un bloc i en tots els casos ho vaig rebutjar excusant-me que la feina que porta fer-ho amb continuïtat i qualitat desplaçaria altres activitats més prioritàries, aquelles que la representativitat popular m’ha encomanat fins ara i les que l’autonomia personal m’exigeix. Aquestes consideracions continuen presents però és indubtable que en aquests anys de dubtes la blogosfera, la comunicació en la xarxa, ha pres un protagonisme enorme. És un fet que he d’assumir amb la responsabilitat amb la que sempre he volgut actuar en exercir una responsabilitat pública.

Quin és el camí que avui enceto? Responsablement sols puc estar segur del que començo. Aquesta passejada si la voleu fer amb mi us ho agrairé, però tindrà per part meva uns compromisos que us vull fer avinents. Escriure amb sinceritat sobre els afers de la ciutat, entenent que la ciutat no es solament el seu govern o l’activitat dels seus representants, que la ciutat és per a mi fonamentalment la seva gent, la interacció d’opinions que faig amb les ciutadanes i ciutadans quan me’ls trobo pel carrer, en actes públics, associatius, culturals o polítics.

Començo un bloc a quatre mesos de les eleccions municipals amb voluntat i il.lusió per esdevenir el proper alcalde de la ciutat. I això ho dic sense petulància, tocant de peus a terra i com a resultat del temps que porto en el govern de la ciutat sempre amatent al seu equilibri social i mediambiental. Aquests anys m’han donat la serenitat i el coneixement per a -sense deixar el meus principis, la meva manera de pensar forjada en els meus 57 anys de vida- governar per a totes i tots. Sense sectarisme ni prepotència. Escoltant a tothom perquè sempre pots esperar un millor parer, però també sabent treballar en equip traient el millor de cadascun. I sense por a prendre les decisions necessàries per difícils que siguin.

Obrim un camí junts. Quants més i millor el fem, més aprendrem tots junts a continuar construint una Girona de la que estiguem orgullosos de deixar als nostres fills.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada