dissabte, 31 de maig del 2014

Un Idiota exquisit o com tirar gasolina i cremar un barri.


Ara que em queda poc menys d’un any per cloure la meva etapa municipal em venen a la memòria regidors i regidores que he conegut, del meu ajuntament i de molts altres. Bons i dolents, savis i murris, hàbils i sapastres, treballadors i pencos...és un àmbit on trobes el millor i el pitjor, però inútil el que es diu inútil n’he conegut pocs, em servirien els dits d’una ma per nomenar-los, però no diré noms, ara bé, atenció! sense conèixer-lo personalment penso que guanya a tots aquests, com a mínim per un nas, l’inefable regidor-responsable de Sants!


Em direu que sense conèixer-lo directament soc agosarat a qualificar-lo d’aquesta manera. Qualificació que reservaven els atenencs als que no participaven a la assemblea, el Ple municipal actual, i a aquells, atenció, que pels seus demèrits se’ls prohibia participar-hi! He mirat la viquipedia i em fa un resum de les virtuts de l’esmentat regidor, pel que he vist des de ben jove ha viscut a l’ombra, confortable, del poder. “Voilà”, ja ho teniu, un membre del que Pablo Iglesias, l’actual estel del rock polític, a qualificat de “la Casta”.

Però, ara veureu per que ha fet mèrits a l’adjectiu que li dono. Ni més ni menys que per posar un barri en peu de guerra, per prepotència, per xuleria d’ex-alumne d’ESADE, amb classes mal aprofitades. M’imagino l’escena prèvia al dia d’autos, al despatx de l’alcaldia:  – Alcalde, això de Can Vies ho acabo amb un plis, plas-  botzina el Jordi, ensenyant el seu millor perfil de César del Paral.lel, – vols dir, hi porten 17 anys, no la cagarem?- respon l’alcalde Trias, -de cap manera el dia després de les eleccions ningú se’n adonarà i quan vulguin reaccionar, del casal no en quedarà res de res! enfatitza el regidor.

Bé, si non e vero ...el resultat és el que  ja sabeu, el regidor pràcticament desaparegut i l’alcalde disposat a parar l’enderrocament i fer-hi el que el barri vulgui, a bones hores!  Violència i ridícul d’aprenent de bruixot!  Cada cop crec més en la necessitat d’un fi de cicle que serveixi com a mínim per a desempallegar-nos d'aquesta mena de bombers piròmans!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada