diumenge, 18 d’agost del 2013

Els contractes de publicitat amb alguns mitjans. Serà que favors amb favors es paguen?


El divendres passat sortia publicat al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC) l’adjudicació per part del Departament de Presidència, el del conseller Homs, un seguit de contractes de publicitat milionaris, amb dos destinataris, el Grup Godó i el diari El Periódico de Catalunya.

No és el primer cop que s’adjudiquen contractes a dit de publicitat que recauen en els grans grups de comunicació, especialment el grup Godó. Però clama al cel el desvergonyiment amb que es continuen fent malgrat el rebot de l’opinió pública davant l’amiguisme i la corrupció en les administracions dirigides pels grans partits.

En un moment en que tots els mitjans passen per moments difícils no estic en contra d’adjudicar publicitat. Aquesta és necessària com a vincle de comunicació entre administradors i administrats. El que m’oposo radicalment és a que es faci sense transparència i amb arbitrarietat. Amb una raonable sospita de que darrera hi hagin favors que amb favors es paguen.

Son molts diners, que no son del govern, ho son dels ciutadans i ciutadanes, els qui els han encarregat amb el seu vot per a que els administrin honradament. 2,9 milions per al grup Godó i 1,6 per al diari El Periódico em semblen exagerats i  motiu d’investigació.

Em faig creus de com hi ha una mena de polítics que menyspreen la intel·ligència dels ciutadans i creuen que si els has enganyat un cop, fins i tot més d’un, els pots enganyar sempre. Que usen el diner públic per a mantenir-se en el poder, peti qui peti. Reconec que es fa llarga l’espera de la renovació política i en l'impàs alguns continuen amb el “carpe diem” dels anys 90s. Es fa bona la dita de qui roba més i menteix més romandrà em el poder més temps!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada