dijous, 3 de febrer del 2011

El meu compromís amb la ciutat








Aquest dimecres dos de febrer ha estat especial, la presentació que en Jordi Miralles i en Joan Herrera m’han fet com a cap de llista per a les properes eleccions municipals m’ha omplert d’emocions. He notat en les seves paraules no pas una salutació retòrica sinó l’afecte que que em tenen i el reconeixement per la tasca que hem fet els regidors d’ICV-EUiA a la ciutat.



Sempre he entès la política com un camí compartit i el que valoro més és el treball en equip i les relacions d’amistat que consolides al compartir responsabilitats, tenir al meu costat la Núria Terés i l’Enric Pardo aquests darrers anys ha estat tot un privilegi.

Si teniu temps m’agradaria que veiéssiu el vídeo que publicarem de la meva intervenció, han estat paraules que surten sentides, que són fruit de la reflexió sobre la meva experiència de govern aquests darrers vuit anys i expressen també una ferma voluntat per poder encapçalar un nou govern que sigui ferm, flexible i valent per encarar les dificultats i els reptes de la nostra ciutat els propers quatre anys.

Alguns de vosaltres em coneixeu i sabeu que tinc profundes conviccions, però l’exemple de les bones persones que he conegut al llarg de la meva vida m’han curat de tot dogmatisme. Vull i puc col·laborar amb tota mena de persones que tinguin dos dels del requisits que valoro més: la honestedat i coherència. Aquest serà per a mi el requisit per formar govern. No les etiquetes de partit, sinó la qualitat de les persones.

M’adreço, primer de tot, a aquelles persones que pensen que no tots els polítics són iguals, que és necessari revaloritzar la política, especialment la de proximitat, perquè és l’únic àmbit on el poble pot influir i, si el coratge, decidir.

També tinc present que hi ha moltes persones que no creuen en la política i els polítics, sols els hi demano que m’escoltin uns minuts, que preguntin, si no em coneixen, a aquells que en els àmbits socials, educatius, veïnals han tingut amb mi relacions per la meva tasca política o laboral.

Perquè cal continuar fent canvis a la ciutat, prosseguir la tasca que hem realitzat en els àmbits social, mediambiental i educatiu aquests darrers anys. Fer un govern més obert, menys prepotent, que escolti més i treballi més a prop de la gent.

Des de la plaça del vi, el lloc on es troba l’Ajuntament, hem de fer el camí que aplegui tots el racons de la ciutat. Val la pena assumir riscos i responsabilitats. Junts mai estarem sols.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada