dimarts, 26 de maig del 2015

De la plaça del Vi a la Font del Bisbe


Quan vaig començar aquets bloc tenia un objectiu principal comunicar a tots aquells que ho desitgessin les informacions, anàlisis i reflexions que en l’exercici de regidor pensava que era útil de poder socialitzar. La meva intenció era tancar-lo al cloure el mandat. Aquestes darreres setmanes m’han anat arribant demandes de que continués. Amb aquests 1111 posts i més de 700000 visualitzacions en serien un resultat que em porta a continuar l’aventura.


Trasllado doncs el mirador, el lloc des d’on he escrit a on escriuré a partir d'ara, de la plaça del Vi, on he exercit com electe, a la font del Bisbe, Sant Daniel, davant de casa, on cada dia començo la jornada. He comprovat que aquest exercici quotidià em serveix per posar en ordre les meves idees i posar-les també al servei de qui ho vulgui.

Escoltar, llegir, escriure, ens permeten millors arguments i deixar la porta oberta a un millor parer. La riquesa no la valoro tant en l’acumulació d’objectes, més enllà del necessari per a viure amb dignitat, com de l’acumulació de saber i aquest es dona generosament tant com és rep.

La retirada de l’ajuntament, després d’un bon grapat d’anys de servei, no significa que m’abstingui de participar i de dir la meva com a ciutadà. Dono un pas enrere en la defensa de unes determinades conviccions partidàries, però no renuncio a dir la meva en els afers del comú. Tindré més temps i una part d’ell continuarà essent disposat al servei de la ciutadania, amb voluntat de sumar amb totes i tots aquells que no entenen la felicitat privada sense el benestar de la majoria.

Bé, ja teniu el primer post des de la Font del Bisbe!

1 comentari: