dissabte, 21 de maig del 2011

Una jornada molt particular.

Ha estat un dia de reflexió en el que he exercit la meva responsabilitat de tinent d’alcalde realitzant aquest matí tres casaments, d’11 a 1. M’ha permès parlar amb força gent de com ha anat la campanya i m’han fet arribar bones vibracions.
He aprofitat per donar un tomb a la Plaça Catalunya i he observat el bon to de la gent que participa en l’acampada. Evidentment m’he mantingut en un segon pla, doncs penso que ni hem d'interferir ni semblar-ho.
Tot tornant cap a casa he comprat un llibre a la 22 i fins que m’he posat a l’ordinador a redactar aquest post m’he passat la tarda llegint. Feia dies que no tenia tant de temps i és com si m’anés descomprimint.
Bé, demà serà un altre dia. El dia que les ciutadanes i els ciutadans tenen la paraula.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada