dilluns, 23 de maig del 2011

Uns resultats decebedors, un camí que cal refer

El tomb electoral conservador que han decidit els gironins que han anat a votar ens obliga a refer el nostre camí. Estic satisfet dels vuit anys de govern i amb clars i obscurs penso que han estat positius. Així ho vaig expressar en la campanya, sovint en solitari. És cert, però, que els principals partits del govern ho van obviar i l'electorat ho ha fet pagar. A uns més que altres, però no és un consol. 

Agraeixo als electors que han confiat amb nosaltres, no els defraudarem des dels escons de l'oposició on els altres ciutadans ens han situat. Crec més que mai que calen polítiques socials justes i medieambientals avançades per a sortir de la crisi i que hem de renovar mètodes, discurs i persones.

Avui, quan he començat la meva classe a les 9, els meus alumnes afectuosament s'han aixecat i han aplaudit, molts havien votat el dia anterior, segur que diferents opcions, però aquest reconeixement em fa sentir que en els pitjors moments sempre hi ha una espurna d'esperança.

Continuaré amb el meu compromís, en el lloc més adequat i intentaré, com sempre ser coherent.

2 comentaris:

  1. Hola Joan, encara que pugui semblar incongruent jo també em sento trist per tu. Crec que has demostrat ser una persona honesta i un ciutada exemplar que ha fet moltes coses positives.

    Sigui com sigui ara jo també estaré assegut al teu costat i procuraré ser fidel a les meves conviccions i plantar cara per tal de construir una Girona més justa, sostenible i lliure.

    Crec que és de justicia reconèixer els teus mèrits i jo també m'afegeixo als aplaudiments dels teus alumenes; malgrat les diferències i l'oposició combativa que hem fet des del carrer no penso ignorar la teva trajectòria.
    salut i la lluita continua!
    Jordi Navarro

    ResponElimina
  2. Sempre he pensat que les idees s’han de jutjar pel que fan les persones que les sustenten. Ens deixem portar sovint, l’esquerra transformadora especialment, per accentuar les nostres diferencies ideològiques, a voltes matisos, i caiem en la intolerància i el cainisme. Fem dels errors, si actues és impossible no equivocar-te, barreres que justifiquen les divisions.

    Ara més que mai, amb una hegemonia conservadora cada cop més forta, teixir complicitats i tendir ponts, serà imprescindible. En l’escó del costat em trobaràs per fer aquesta feina. Una abraçada i felicitats a tu i tots els que heu treballat fent una excel·lent campanya.

    ResponElimina